Wafels

Nog een van de dingen die ik meegebracht had van de Bioplanet was een mix voor het bakken van wafels. Hij is van het merk Bauck Hof en hij kost 1.49 €. Hier kan je hem vinden.


Het deeg maken lukte erg vlot: geen klonters ook dus daar was ik erg blij mee (bij pannenkoekenmixen is dat wel eens anders).
Dit zijn trouwens de ingrediënten:


Ik moet ook bekennen dat het de allereerste keer is dat ik wafels gebakken heb. Dus het was nog wat zoeken. Mijn wafelijzer is ook redelijk basic: zo'n toestel met vervangbare platen waar je ook croques mee kan maken. De laatste twee beurten kwamen niet zo makkelijk los, dat is er wat aan te zien.
Dus nog wat oefenen op de handigheid. Gelukkig is de smaak wel oké: niet superzoet, maar wel licht en luchtig. Dus zeker voor herhaling vatbaar.



Reacties

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710