3D plaatjes

Tegenwoordig heb ik altijd wat 3d-plaatjes klaar geknipt en gekit liggen. Dan neem ik een aantal knipvellen, of de resten van vellen waar ik eerder al plaatjes uit gebruikt had, en ga ik een avondje knippen, meestal tijdens het tv kijken.
Dit levert dan dit resultaat op van de kerstplaatjes:


Later bedenk ik dan hoe ik de plaatjes wil verwerken en zoek er bijvoorbeeld een borduurpatroontje bij, of kijk welke embossingmal leuk zou zijn.
Vooraleer ik nieuwe ga knippen, zou ik graag het merendeel van deze plaatjes tot kaartjes verwerkt hebben. Zien of dat lukt. Voor de kat rechtsonder heb ik intussen al een ideetje.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710