De tijd vliegt...

Al weer een maand voorbij in het nieuwe jaar... wat gaat de tijd toch snel!
Het moment om ook al even te kijken hoe het met de goede voornemens gaat. Best goed eigenlijk. Ik heb al heel wat kaartjes gemaakt (deze komen de komende dagen en weken hier zeker nog wel voorbij) en ik heb er heel veel plezier in gehad.

Qua nieuwe spullen kopen heb ik me ook goed kunnen bedwingen. Op fotolijm en 3Dkit na (dat vliegt erdoor eens je weer bezig bent), heb ik niets gekocht.
Deze morgen in de Action wel aan heel wat verleiding weerstaan want wat hadden ze leuke stempels, hoekstansjes, papiertjes,... Maar alles dus netjes laten liggen en enkel de fotolijm waarvoor ik ging, gekocht.

De snowflake afghan is niet erg gevorderd. Af en toe haak ik een vlokje af maar de echte routine is er nog niet. Ach ja, nog bijna 11 maanden om dat waar te maken.

Ook bemerkt dat ik mijn glutenvrije voornemen hier niet geplaatst had, namelijk weer eens wat zelf bakken. Maar ook dat is iets voor een van de komende weken / maanden.

Wordt vervolgd dus :-).

Reacties

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710