Les P'tits Chefs Pizza

In de folder van Bioplanet had ik deze pizza zien staan: veganistische glutenvrije pizza met gegrilde groenten van het merk Les P'tits Chefs.


Sedert kort hebben we een winkel in de buurt, dus tijd om die eens te gaan verkennen en gelijk deze pizza mee te brengen om uit te proberen.
Vroeger nam ik altijd de pizza's van Schar, welke best lekker zijn. Alleen bevatten ze dus ook (lactosevrije) kaas, en dus ook melk. Intussen ben ik erachter dat de puistjes die ik zo vaak had veel minder zijn wanneer ik geen melkproducten eet. Moet bekennen dat ik melkvrij (niet lactosevrij, dat maakt geen verschil helaas) een heel stuk lastiger vind dan glutenvrij.
Terug naar de pizza dus. Hij is niet heel erg groot met zijn 22 cm doorsnede, maar aangezien ik geen grote eter ben, had ik er genoeg mee.


De smaak zit ook goed, iets minder uitgesproken misschien dan andere, maar hij is wel een stuk natuurlijker qua ingrediƫnten en bevat minder vet en zout enzo dan een reguliere pizza (even vergeleken met een gewone van mijn man).


In de toekomst zal ik deze zeker nog kopen, hoewel hij niet echt goedkoop is met een prijs van 6,25 € per stuk. Maar goed, dat is nogal eigen aan glutenvrije en bioproducten.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710