Gezondigd...

tegen mijn goed voornemen van geen nieuwe hobbyspullen te kopen...
Maar nu ik weer actief creatief bezig ben, kriebelt het ook weer sneller bij het zien van al dat leuks dat er te koop is.
Dit kon ik vandaag toch niet meer laten liggen in de Boekenvoordeel:
       

140 klosjes borduurgaren. Zoveel kleurtjes, zoveel leuke tinten. Nu is de kans dat ik mis grijp als ik een specifiek kleurtje zoek, veel kleiner geworden.
Ik had ze eigenlijk vorig jaar al zien liggen, er vaak over nagedacht en laten liggen. Tot nu dus... :-)
Mocht je ze ook willen, ze kosten nu slechts 9,99 €. Je vindt ze hier.

En nog iets te biechten... deze twee schattige Penny Black clear stamps. Deze heb ik 2dehands gekocht.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710