Kaarten maken - Verwend!

Een poosje terug deed ik mee aan de challenge bij Het Steelsteekje met een herfstkaartje.
Er wordt dan ook tussen de inzendingen een prijs verloot en jawel, dit keer was ik de gelukkige!
Door een poststaking in België heb ik best lang geduld moeten oefenen maar gisteren was het zover en lag het pakje in de brievenbus.
Wat ben ik verwend!
Super hé: twee mooie knipvellen (dat ene komt al gelijk van pas voor het maandpatroontje van Kaarteneiland), een aantal vellen basiskarton, een setje Stitch and Do, een blok designpapier met winters thema, wat versiering en bedeltjes, 3 sneeuwvlokdies (die kan je ook nooit teveel hebben) en een schattig kaartje.
Wow, dit maakte gelijk mijn dag goed 😊! Niet dat ik meedoe om te winnen, vind het vooral heel erg leuk om zo 'samen' met hobby bezig te zijn. Maar al dit leuks krijgen is natuurlijk wel verwennerij. Dus nogmaals heel erg bedankt, Steelsteekje!

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710