Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge 116

'Dat was weer lang geleden'... hoeveel blogs ben ik al niet met dit zinnetje begonnen? Te veel natuurlijk. 

Maar goed, hier ben ik nog een keertje terug. Met een kaartje, uiteraard.

De schets van deze maand bij Cheerful Sketches Challenge inspireerde me tot het maken van dit kaartje.


Het stempeltje is van Penny Black, ingekleurd met de Twinmarkers van bij Action. Het papier zou ik niet meer kunnen zeggen, het kwam uit mijn restjes-laatje. Goed voornemen om dat dit jaar eens wat leger te krijgen. 
Deze schets smaakt in ieder geval naar meer, dus ik denk dat ik er nog wel een kaartje mee ga maken.

Heb jij ook een 'restjes-laatje'?


Reacties

  1. jouw kaart is heel leuk geworden Geke, je word er instant vrolijk van. Mooie papiertjes en mooi ingekleurd met de markers. Leuk dat je ook nog eens de oude ponsjes hebt gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke, vrolijke kaart heb je met de CS sketch gemaakt en leuk om te horen dat deze sketch naar meer smaakt. Het egeltje is schattig en je hebt het stempeltje mooi gecombineerd met het papier en de bloemetjes. Bedankt voor het meedoen aan de Cheerful Sketches Challenge.
    Groetjes, Wies DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijk kaartje is dit Geke. Het is leuk DP en een PB stempeltje doet het altijd goed!
    Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nice ticket
    thanks for joining our challenge
    greetings jolanda bongers
    DT cheerful sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 1 En al vrolijkheid.
    Mooie, vrolijke dp-tjes heb je gebruikt.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710