Borduren - HEAD Fire in the soul #1

Een paar dagen terug ben ik met een andere HEAD gestart, maar twijfelde toen of ik niet eerst verder zou gaan met deze 'Fire in the soul'. Omwille van de vele confettisteekjes heb ik toen beslist van toch de andere te beginnen.
Maar nu bedacht ik me dat het misschien wel een goed idee is om van deze toch ook alles weer bijeen te zoeken en in een box te doen, zodat ik kan afwisselen tussen beide.
Dus weer alles uitgesorteerd van kleurtjes die ik nodig heb:
Dit moet het uiteindelijk worden:
En zover ben ik al:
Dus eigenlijk staat de onderste rij pagina's er bijna helemaal op. Dat speelde ook wel mee in de reden om hem toch weer 'actief' te maken. Dat is gelijk wat motivatie.
Die motivatie heb ik wel nodig, want nakijken op mijn creatief forum leert me dat ik er voor het laatst in april 2012 aan gewerkt heb... 😦

Nog een grappig detail: het schilderij is gemaakt door Jody Bergsma, en zij heeft ook het schilderij gemaakt waarop het dolfijnenborduurwerk 'Honour Diversity' gebaseerd is. 

Ik weet nog niet wanneer ik hem concreet weer ga oppakken maar nu alles weer netjes bijeen zit, is de drempel weer een stuk minder groot denk ik.

Hebben jullie ook borduurwerken die reeds heel lang liggen te wachten op vervolg?

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710