Haken - Nieuwe aanwinst: 'Monsters haken 2 '

Afgelopen donderdag ben ik samen met twee van mijn zussen naar De Boekenbeurs in Antwerpen geweest. We hadden het geluk gehad van gratis tickets te kunnen bemachtigen, dus kon er wel een boek (of meerdere) vanaf 😊…
Ik heb het beperkt kunnen houden en ben thuisgekomen met drie nieuwe boeken. Eén ervan zal binnenkort weer de deur uitgaan want dat is een cadeautje voor mijn neefjes verjaardag. De tweede is de roman 'De honderdjarige man die uit het raam klom en verdween' en  dan als derde deze heel grappige verzameling van monsterhaakpatronen:
Ik word altijd instant vrolijk als ik erdoor blader. Misschien dat ik binnenkort een keer kijk om er al eentje uit te maken.
Er ligt dus wat lees- en haakplezier in het verschiet!

Kopen jullie soms boeken met haak- of andere patronen?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710