Borduurkaartje 'herfst'

Eindelijk nog eens een kaartje gemaakt afgelopen weekend.
We hadden weer dames-borduuravond en heren-spelavond. Aangezien de dolfijnen klaar zijn maar ik nog geen nieuw borduurwerk opgepakt heb, dacht ik van een kaartje te borduren met het maandpatroon van Kaarteneiland.
Patroontje geprikt, plaatje geknipt en gekit, kleurtjes gekozen en aan de slag. Ging vlot tot ik het gisteren in elkaar wilde zetten en eens de andere lijm wilde uittesten in plaats van mijn gangbare fotolijm.
Wat een fiasco! Het papier trok helemaal in bobbels... en dus leek het gewoon nergens naar.
Dus zat er helaas niets anders op dan opnieuw beginnen.
Oké, er was ook een voordeel. Ik had eerst alles geborduurd met steken 1-4 maar het effect was nogal saai vond ik. Dus nu alles 1-5 gedaan en het is een stuk levendiger.
Ik zou met dit kaartje graag deelnemen aan de challenge bij Het Steelsteekje, met als thema 'herfst'.

Hebben jullie ook al voorgehad dat het fout liep bij het ineenzetten? Zo balen vind ik dat, vervelender dan als het al eerder ergens niet goed lukt.

Reacties

  1. Mooie herfstkaart Geke!
    Prachtig geborduurd. Hoekjes zijn ook erg leuk.
    Yep, is mij ook al eens overkomen, baalde enorm. Moest ook weer opnieuw beginnen, was niets meer aan te redden😒. Gelukkig ben ik gek op borduren😊.
    Bedankt voor het meedoen bij Steelsteekje Challenge 5!
    Liefs Steelsteekje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor de complimentjes, Steelsteekje :)
      En balen dat het jou ook al overkomen is.

      Verwijderen
  2. Heel leuk deze herfstige borduurkasrt. Mooi patroon. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Dank je wel, Nina :)
      Ja, het voordeel van zo'n avond is ook dat je niet in de verleiding komt (of schuldgevoel) dat je nog vanalles anders moet doen, nee, op zo'n avond MOET je creatief bezig zijn :)

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #719