Kaarten maken - Maandpatroontje + Steelsteekje Borduurkaartchallenge

Wat vliegt de tijd voorbij voor mijn gevoel de laatste weken / maanden! Het is razend druk met werk, met de tuin,... dus creatief bezig zijn schiet er helaas wat bij in... 
Vandaar ook dat het borduurpatroontje van april waar we met de kaartenmaakgroep 'Kaarteneiland' gezamenlijk mee aan de slag gingen, hier gewoon blijven liggen is, tot nu dus.
Ik had nog een kaartje nodig voor de plechtige communie van mijn nichtje. 
Het thema deze maand bij Steelsteekje leek me ook wel geschikt als onderwerp hiervoor: een plaatje van een meisje of vrouw verwerken op de kaart.
Dit is het uiteindelijke resultaat geworden:
Het patroontje is van Linzoos. Ik heb er bewust voor gekozen om het plaatje wat naar links te schuiven zodat het borduurtje ook echt een rol speelt in het geheel en niet louter achtergrond is. 
Nostalgie hé, deze plaatjes van Sarah Kay. De hoekjes zijn geponst met een hoekpons van Martha Stewart. Vond de bloemachtige structuur wel goed passen bij het patroontje.
Afgewerkt met een vlindertje (eens uit een setje dat ik in de Wibra kocht), wat pareltjes (Action) en stickers.
Hopelijk vind mijn nichtje het een mooie kaart (en anders is ze vast blij met het centje dat ik er nog zal bijdoen).

Is het creatief bezig zijn bij jullie ook zo afhankelijk van de werkdrukte?

Reacties

  1. Heel leuk kaartje Geke!
    Prachtig hoe het borduurtje uitkomt. Ga ik onthouden:)
    Meiske is inderdaad erg schattig, en ik ga terug in de tijd van Holly Hobby! Lijkt het een beetje op.
    Hier ook erg druk met de tuin, nasleep van de brand.
    Dus ja, creatief zijn staat ook hier op een laag pitje.
    Bedankt voor het meedoen bij Steelsteekje's Challenge 12!
    Psssttt er staat een rebus op de site van Steelsteekje, je kan nog meedoen.
    Liefs Steelsteekje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, Isolina voor de complimentjes over het kaartje!
      Ja hé, Holly Hobby lijkt er idd erg op, ook nostalgie, hadden jurkjes met motiefjes van HH erop...
      Pfoe, brand, dat klinkt heftig zeg! Heel veel sterkte met verwerken en de nasleep van alles ervan...

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #719