Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge Mei

Ook begin deze maand ging ik samen met mijn hobbyvriendin aan de slag met de schets van Cheerful Sketches. En net zoals vorige keer in april is het achteraf onaf blijven liggen.
De grootste oorzaak hiervan is dat het enorm druk is met mijn werk en met de tuin. Dat zijn dingen die niet kunnen blijven liggen dus dan zijn het telkens de kaartjes die wel wat moeten wachten.
Tot gisteren dus... dan heb ik me een paar uurtjes gegeven om wat kaartjes af te werken waaronder dus dit met de schets:
Zilver en rood, een combinatie die ik eigenlijk nog niet eerder gebruikt heb maar toch wel 'kerstig' is.
Het stempeltje is van Penny Black, ingekleurd met Twin Markers. Het papier komt wat van overal: de achtergrond is uit een blokje van Action, het ruitjespatroon is papier van het Kruidvat en het rode swirlpapiertje is uit een setje van Forever Friends. 
Afgewerkt met stickerhoekjes, wat pareltjes,... 

Blijven bij jullie soms kaartjes half af liggen?

Reacties

  1. Wat een mooie kaart. Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje.
    Leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een mooie kaart Geke, en ja hoor, bij mij blijven ze soms héél lang onafgewerkt liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart voor de challenge bij CHeerful Sketches! tof gekleurd en heel chique kerstmuts!
    Ik heb ook wel eens dat kaartjes niet onmiddellijk af raken, soms omwille van tijdsgebrek, soms omdat het niet echt lukt, en op een later moment dan wel, ...
    Groetjes
    Nancy DT CSC

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710