Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Een tijdje terug had ik al mijn eerste kaartje laten zien met de leuke schets voor maart van Cheerful Sketches Challenge. Toen had ik al even laten vallen dat ik nog aan een tweede kaartje ermee bezig was. Ook dat is nu af en kan ik laten zien:
Nog een kerstkaartje zodat ik het kan gebruiken voor de uitdaging op Kaarteneiland.

Ik zou met dit kaartje ook willen deelnemen aan de challenge bij '52 weeks to Christmas', met als thema cadeautjes.

De designpapiertjes zijn deels van DCWV (achtergrond en kerstballetjes) en deels van het Wibrablokje dat ik vorige keer ook al gebruikt had. 
Het gekozen stempeltje is (weer) eentje van Penny Black, ingekleurd met de twinmarkers.
Als decoratief elementje heb ik nog een sneeuwvlokje toegevoegd. Ik vermoed dat deze uit een setje van de Action kwam maar helemaal zeker ben ik het niet. Of dat aan mijn geheugen ligt, of aan mijn te grote voorraad, laat ik maar even in het midden ;-). Wel fijn soms, op schattenjacht gaan in je eigen spulletjes.
Herkennen jullie het ook, die (te) grote voorraad?



Reacties

  1. Wat een schattig kerstkaartje in pasteltinten.
    Leuk dat je meedoet bij Cheerful Setches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, Margreet. Ik vind het altijd leuk om zo'n mooie schetsen ter inspiratie te kunnen gebruiken.

      Verwijderen
  2. ook je tweede kaartje voor onze challenge is heel mooi!
    Dankjewel voor je deelname!
    Nancy DT CSC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. je zou met dit kaartje ook mee kunnen doen bij 52Weeks to Christmas, het thema van de challenge is kadootjes...

      Verwijderen
    2. Dank je wel, Nancy. Vind het leuk om mee te mogen / kunnen doen.
      En dank je wel ook voor de tip, ik heb het aangemeld. Kende de blog nog niet, dus ook weer iets nieuws leren kennen, leuk!

      Verwijderen
  3. wat een schattig kaartje, lief beertje komt uit het kadootje tevoorschijn...
    gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel lief dit kerstkaartje Geke...heel mooi deze sketch uitgewerkt en het schattige plaatje past daar zo mooi bij...lieve zachte kleurtjes..
    Bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC
    DT Cheerful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben je ook gaan volgen en probeer met regelmaat naar je creaties te komen kijken

      Verwijderen
  5. Een prachtig kaartje en mooi met deze kleurtjes! Fijn dat je meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi en schattig kaartje, zo'n lief beertje en mooi papier en versieringen ! Ja, herkenbaar hoor... ik heb ook veel te veel gerief, en weet soms niet meer waar vandaan... :)) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend grappige afbeelding en een mooie kerstkaart gemaakt, in vrolijke kleuren.Bedankt voor het mee doen met de challenge bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattige kaart.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kerstkaart Geke. Lief die zachte pasteltintjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke kerstkaart heb je gemaakt voor 52WTC , bedankt hoor !!
    Tot de volgende challenge maar wéér , groetjes Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de Challenge!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk dit kaartje !!!
    Mooi papier ook !

    groeten Ineke
    DT52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een tof kaartje, leuke stempel!
    Leuk dat je meedoet met onze cadeau(papier)tjes, dankjewel.
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lief kaartje Geke. Gefeliciteerd met je top 3 plekje. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710