Kaarten maken - Muisjes en patroontjes van Jenine

Deze muisjesknipvellen (uitgegeven door Marianne Design) had ik al heel lang liggen. Eind vorig jaar is het er eindelijk van gekomen om ze eens uit te knippen en te kitten.
Dus kon ik erna op zoek naar een leuke manier om ze te verwerken. Al snuisterend in mijn voorraad boekjes met borduurpatronen vond ik een aantal leuke patroontjes van Jenine.
Aangezien de plaatjes best druk zijn, moest het patroontje ook 'sterk' genoeg zijn om niet in het niets te vallen. En dat zijn de patroontjes van Jenine wel.

De patroontjes die ik voor deze kaartjes gebruikt heb, komen uit het Hobbydolboekje 71 'A Christmas Tale'.
Dit kaartje is gemaakt met een patroontje uit Hobbydolboekje 86 'Jenine meets Yvonne 2'.
En voor het laatste kaartje vond ik inspiratie in Hobbydolboekje 76 'Jenine meets Yvonne'.

De patroontjes van Jenine zijn best bewerkelijk dus er kruipen wel wat uurtjes in maar het resultaat mag er dan altijd wel zijn vind ik. 

Maken jullie graag de patronen van Jenine of hebben jullie een andere favoriete ontwerper?

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #719