Verjaardagskaartje voor mijn moeder

Jullie hier krijgen de primeur om het verjaarsdagskaartje al even te mogen zien dat ik voor mijn moeder gemaakt heb (mijn moeder leest geen blogs, dus ook niet die van mij, dus kan ik het hier posten zonder dat de verrassing weg is).

Het was erg lang geleden dat ik nog eens een kaartje gemaakt had en eigenlijk was ik het ook niet van plan, ging eentje kopen en opsturen. Maar door het lezen van Romy's blog 'Vaker Vrolijk' (een aanrader om de dag goed te beginnen) waar ze een paar prachtige kaarten toonde, begon het toch weer te kriebelen.
Dus in de voorraad gedoken op zoek naar iets waar niet al te veel tijd in kroop aangezien de kaart ten laatste om 14u vandaag op de post moet om er maandag op tijd te zijn (hopelijk!).

Gevonden: een leuk, niet al te bewerkelijk patroontje van Chrissie uit Hobbydols 38 'Trendy borduren met Chrissie', een plaatje van Janneke Brinkman uit een stansblok uitgegeven door Studio Light, basiskaarten uit een setje van Action (ze hebben zo'n kleine glinstering, maakt het toch altijd net een beetje leuker), rijstkraaltjes en ronde kraaltjes en wat kleefpareltjes uit een setje van de Boekenvoordeel.

Uit dit alles is deze kaart gekomen:


Ik heb niet alle laagjes van het plaatje gebruikt, vond het anders te chaotisch worden. Ook het borduurtje heb ik wat korter gemaakt omdat de onderste kaart wat kleiner was van formaat dan wat ze in het boekje voorstelden.
Maar - haha, eer ik dat zeg - ik ben tevreden over de kaart en hoop natuurlijk dat mijn moeder ze ook mooi zal vinden. En misschien nog belangrijker: ik vond het eigenlijk fijn om weer eens met de kaartenhobby bezig te zijn.

Herkennen jullie dat ook, dat jullie na een pauze, weer het plezier hervinden in een hobby?

Reacties

  1. Je kaart is prachtig Geke. Heel mooi gemaakt voor je moeder. Dit vind ze vast heel mooi en leuker dan een kaart kopen. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #719