Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Mijn weken zijn wat wisselvallig qua knutseltijd maar het is nog een keer gelukt vandaag. 

Ik ben aan de slag gegaan met de schets van Tuesday Morning.

Dit is het resultaat geworden:

De stempel is alweer een van Penny Black, ingekleurd met Twin Markers. Het papier is toevallig allemaal van DCWV. De snijmal is een die ik eens op Ali gekocht heb. 
Nog wat plakpareltjes om af te werken en voila :).

Koop jij vaak op Ali Express? 
Zelf heb ik er altijd gemengde gevoelens over. Er is zoveel keuze, dat is waanzinnig. Maar soms ook gewoon nagemaakt en dan ook van zover moeten komen... dubbel. 


Reacties

  1. Weer een leuke kaart Geke. Ik heb er mij nog nooit aan gewaagd om iets te kopen op Ali Express.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. That little cow just has me swooning! I love this card. Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #719