Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #719

De afgelopen weken lukte het me helaas niet om veel kaartjes te maken maar vandaag heb ik er wel eindelijk weer eens tijd voor kunnen vrijmaken.
Ik ben aan de slag gegaan met de schets van Tuesday Morning. Je mocht het creatief interpreteren, wat ik dan ook gedaan heb. Ik zag een slimline kaart met daarop een vaas / pot met drie bloemen. Bij mij zijn het drie potten geworden, en eentje gevuld met bloemen. 

Het stempeltje is van Penny Black en ik heb het gekleurd met Twinmarkers. Ik vind het wel een heel leuk maar door het lange formaat niet zo makkelijk te verwerken. Dus nu eindelijk nog een keer gelukt :).

Voor de rest heb ik het eenvoudig gehouden, enkel nog de bloem in de anders wat lege linkerbovenhoek, en wat plakpareltjes.

Maak jij graag van die langwerpige kaarten (slimline)?

Reacties

  1. Love the hedgies! Your card is adorable. Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een mooie kaart Geke, leuke interpretatie van de sketch.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sooo ADORABLE!!! I know this is a late thank you but THANK YOU so much for creating with us at Tuesday Morning Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2