Kaarten maken - Steelsteekje challenge 15: Alles mag

Geen moeilijk thema deze maand bij Steelsteekje, namelijk 'Alles mag' maar dan moet je eerst nog boduurkaartjes maken natuurlijk!
Op de valreep toch nog gelukt, met het maandpatroontje van de groep Kaarteneiland.
Ik beken dat ik niet zo weg was van het patroontje. Daarom ook dat het zo lang is blijven liggen (kregen het al de eerste van de maand toegestuurd).
Was in hokjes aan het denken, letterlijk, dus een plaatje in die geborduurde ovaal. Maar geen enkel plaatje kon me overtuigen.
Dus maar wat creatiever gaan denken en buiten de lijntjes gewerkt met dit nostalgische Sarah Kay plaatje. Wat vlindertjes en bloemetjes erbij, strass-steentjes... zo is het wel een romantisch kaartje geworden.

Hebben jullie soms ook patroontjes waar je niet goed mee overweg kan?

Reacties

  1. Ik dacht dat ik net een reactie achter gelaten had!
    Of er gaat iets mis.
    Je mooie kaartje staat erbij!
    Mijn fout.
    Fijne Zondag verder, liefs Steelsteekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een mooie kaart Geke, 't is idd zo'n patroon waarbij je moeilijk een plaatje kan kiezen maar je hebt er toch een mooie oplossing voor gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710