Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge Augustus

Deze maand is het er nog eens van gekomen om samen met mijn hobbyvriendin aan de slag te gaan met de schets voor augustus van Cheerful Sketches Challenge.
Zoals steeds heb ik de schets omgezet naar een A6 formaat omwille van goedkopere verzendkosten. Een keer heb ik dat in de lengte gedaan en de tweede in de breedte.
Dit is mijn eerste kaartje:
Ik kan het echt niet verbergen dat dit stempeltje (Penny Black) een van mijn favorieten is. Het is ingekleurd met Twinmarkers.
Ook het papier heb ik al eerder in min of meer deze combinatie gebruikt. Op het stippeltjespapier na dat uit een blokje van de Action komt, is het allemaal van DCWV. Ik probeer namelijk ook wat restjes op te gebruiken en aangezien dit vellen waren van 30 x 30 cm haal je er behoorlijk wat uit.

Het tweede kaartje is dit geworden:
Ook een veelgebruikte Penny Black stempel, alweer ingekleurd met Twinmarkers.
Het groene basispapier en het rode stippenpapier komen uit een blok van DCWV, het gestreepte papier met de hulstblaadjes is van Basic Grey. Van welk merk het andere streepjespapier is, weet ik helaas niet meer. 

Hebben jullie ook favoriete stempels waar je keer op keer naar teruggrijpt?

Reacties

  1. Wat een schattige kaartjes heb je gemaakt, Geke. Het paperpiecing op het pakje is leuk gedaan.
    Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreeet DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijn dat je weer meedoet bij Cheerful sketches!
    lieve kaartjes met die leuke stempeltjes!
    Fijn weekend!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710