Kaarten maken - Sketch Saturday Week #577

Heel lang geleden dat ik nog eens meegedaan had bij Sketch Saturday. Maar vorig weekend zag ik de layout en vond hem zo leuk dat ik er gelijk mee aan de slag gegaan ben (tijdens wat gestolen werktijd).
Dit is het resultaat geworden:
Ik heb de schets plat gelegd zodat ik eens dit stempeltje (Penny Black) kon gebruiken. Een hele tijd geleden heb ik het tweedehands op de kop kunnen tikken maar het heeft dus even geduurd eer het in gebruik genomen is. Zoals steeds heb ik het een kleurtje gegeven met de Twinmarkers. Nog wat oefenen op deze dus, want ben niet helemaal tevreden erover.
De kaart is voor mijn doen wel erg roze,... maar wel leuk om eens in een totaal andere kleur te werken dan je normaal zou kiezen. Het kerstboompjespapier is van DCWV. 

Durven jullie goed uit jullie comfortzone gaan en eens kleuren gebruiken die normaal minder je ding zijn?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #719