Kaarten maken - Steelsteekje Challenge 14: gebruik zwart borduurgaren op je kaart

Zat ik voor mijn vakantie begon vol plannen wat ik allemaal wilde doen (kaarten maken) en aanpakken (wat achterstallige huishoudklussen), is er vooral van dat eerste nog niet veel gekomen. Maar nu het echt te warm is om te poetsen of op te ruimen, ben ik zonder (al te veel) schuldgevoel dan toch met de kaartjes aan de slag gegaan.

De challenge bij Steelsteekje deze maand is om een kaart te maken met daarop zwart borduurgaren verwerkt. Ik dacht dat deze opdracht ook goed te combineren viel met het maken van een verjaardagskaartje voor een binnenkort jarig nichtje, dus ging ik op zoek tussen de vrolijke 'kinderplaatjes'. Lieveheersbeestjes, met rood én zwart, het ideale 3dtje dus voor deze opdracht.
Dit is het resultaat geworden:
Het borduurpatroon is van Jenine, uit een Hobbyzine van 'lang geleden'.
Voor de bloemetjes heb ik nog eens mijn ponsjes bovengehaald. Dat was lang geleden want meestal gebruik ik er uit de voorraad gekochte bloemetjes maar daar vond ik nu niet de passende kleurtjes. Dus bij deze hebben ze weer eens goed dienst gedaan!
't Is een simpel en lekker vrolijk kaartje geworden, hopelijk vindt de jarige het leuk.

 Komen jullie die hete dagen een beetje goed door?

Reacties

  1. Leuk lief borduurkaartje!
    Je bloemetjes zijn ook erg mooi. Weer heel leuk gedaan!
    Hier ook vorige week vitrage gewassen. Afgelopen week ppppfff te warm, lijm wou ook niet plakken😎.
    Bedankt voor het meedoen aan Challenge 14!
    Fijn weekend verder, lieve groetjes Steelsteekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje. Ik blijf dat borduren op papier zo knap vinden!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #719