Kaarten maken - Steelsteekje Challenge 14: gebruik zwart borduurgaren op je kaart - 2de kaartje

Uitzonderlijk deze maand mag je bij de challenge van Steelsteekje: "gebruik zwart borduurgaren op je kaart", twee kaarten insturen in plaats van eentje.
Dus ben ik met nog een plaatje uit hetzelfde knipvel van mijn eerste kaartje aan de slag gegaan.
Dit is het resultaat geworden:
Het patroontje is ontworpen door Chrissie en staat in een Hobbyzine van een hele tijd terug. Altijd leuk vind ik, de combinatie van borduren en pareltjes.
O ja, het zwarte borduurgaren heb ik op de hoekjes gebruikt, dat is misschien niet zo heel duidelijk op de foto.

Blij dat het me gelukt is om toch een paar kaartjes te maken in mijn vakantie. 
Wel een gekke vakantie hoor, niet echt ontspannend. Dat vernieuwen van ons dak heeft toch wat meer voeten in de aarde dan ik vooraf gedacht had. En nu is de schilder ook nog aan de slag om de garage weer een proper aanzien te geven. Ik zal heel blij zijn met de resultaten van al dat werk maar nu nog efkes doorbijten dus, qua lawaai en vroeg opstaan enzo.

Wat is jullie favoriete vakantiebezigheid?


Reacties

  1. Mooi geborduurd kaartje!
    Die plaatjes zijn altijd zo schattig.
    Heel leuk gedaan!
    Bedankt voor het meedoen aan Challenge 14!
    Succes met de klus, na het afzien komt het genieten😊.
    Wij genieten in de vakantie en het motto is niets moet alles mag!!!
    Lieve groetjes Steelsteekje.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #719