Kaarten maken - Sketch Saturday Week #549

Heel lang geleden dat ik nog eens een stempel/scrapkaartje gemaakt had... maar het stond op mijn lijstje met creatieve aandachtspunten voor dit jaar.
De schets van Sketch Saturday vond ik wel een leuke om de spits af te bijten (lees: vooral niet te moeilijk).
Dit is mijn kaartje ermee geworden:
Het stempeltje is een clearstamp van Penny Black en heb ik ingekleurd met markers (nog heel veel oefenen). De papiertjes komen uit een blokje van de Action. Afgewerkt met nog wat kleefpareltjes, een vilten boompje dat ik er wel bij passen vond en de tekst. Over de tekst ben ik niet helemaal tevreden. Eerst wilde ik deze weer weghalen maar bij dat proberen doen, kwamen er scheurtjes/gaatjes in het designpapiertje. Dus dan toch maar weer vastgekleefd. 
Hopelijk kan ik over een volgend kaartje meer tevreden zijn.

Vinden jullie het makkelijk of moeilijk om tevreden te zijn over de gemaakte kaartjes?

Reacties

  1. Beautiful! Thanks so much for participating in the Sketch Saturday Challenge this time and good luck :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #719