Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge

Een van de goeie voornemens dit jaar was om vaker creatief te zijn samen met mijn borduurvriendin. Niet alleen op borduurvlak nu ze ook een tijd terug begonnen is met kaarten maken.
Afgelopen zaterdag was onze eerste knutselnamiddag samen. We zijn aan de slag gegaan met de schets van op de Cheerful Sketches Challenges Blog.
Dit is uiteindelijk mijn kaartje geworden:
Het heeft best wat voeten in de aarde gehad eer ik wat tevreden was over het resultaat. Het uitzoeken van het papier was lastig, ik kon maar niet beslissen. In laatste instantie heb ik nog het paarse achtergrondje erbij gehaald, had eerst iets met een patroon (ook wel in paarstinten) maar dat was beslist te druk. Het paarse papiertje en dat met de sneeuwvlokken komen uit een blokje van DCWV, het roze papier is uit een blokje dat ik eens in de Wibra gekocht heb.
Het berenstempeltje gebruik ik vaak en graag, dat is eentje van Penny Black. Het inkleuren heb ik met alcoholmarkers gedaan.
Het sneeuwvlokkenlintje komt uit de voorraad van mijn vriendin. Vond het wel goed passen door het printje erop. Nog wat kleefpareltjes om het af te werken.

Gaan jullie soms ook samen creatief aan de slag?

Reacties

  1. Wat een supertof kaartje met dat lieve stempeltje. Leuk dat je meedoet met Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke, lieve kaart! Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd is dit Geke!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Resultaat is superleuk geworden, ik ben benieuwd wat het eindresultaat van deze middag gaat worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schattig lief kaartje! Fijn dat je meedoet bij Cheerful sketches!
    Nancy DT

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710