Kaarten maken - Maandpatroon en Challenge 7 bij Steelsteekje

Weer een erg leuk thema deze maand bij Steelsteekje, namelijk een borduurkaartje met een vogel(tje) erop. Vogeltjes zat in mijn knipvellenmap dus de keuze was zowel makkelijk (genoeg) als moeilijk (welke dan kiezen?).
Ik heb de challenge gecombineerd met het maandpatroontje van de kaartenmaakgroep Borduureiland waar ik lid van ben.
Dit is het resultaat geworden:
Binnen een paar dagen gaat ie de deur al weer uit, naar de overkant, voor de verjaardag van de overbuurvrouw. Al wat lentegevoel, daar zal ze hopelijk blij mee zijn.

Hebben jullie ook zo'n grote voorraad knipvellen?

Reacties

  1. Heerlijk kaartje om te zien!
    Ik ben gek op de Lente.
    Mooi geborduurd en prachtig patroon.
    Bedankt voor het meedoen bij Steelsteekje Challenge 7!
    Goed weekend, liefs Steelsteekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Geke. Heel mooi plaatje. Nog even wachten tot de bloemen weer aan de bomen zitten. He mag van mij zover zijn. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #719