Honour Diversity - Fleur de Lis #14

Even wat stiller hier qua creativiteit. De tuin vraagt momenteel best veel aandacht om op te ruimen na de droogte.
Maar hier weer even een kleine vordering:
Mooi hé, hoe de grote schildpad er nu echt uitspringt tegenover de achtergrond. Het kleine visje staat er intussen ook op, maar dat wordt nog gedetailleerder met een Frans knoopje als oogje.

Door op andere blogs te kijken begint het af en toe serieus te kriebelen om met een nieuw werk te starten maar probeer het toch nog even tegen te houden. 

Hebben jullie soms ook 'last' van borduurverleiding door blogjes te bezoeken?


Reacties

  1. Tja, ik ben dit jaar compleet de weg kwijt. Heel veel nieuwe borduurwerken gestart. Mijn man zei paar keer borduur waar je zin aan hebt, het is een hobby. Dan zei ik aan iets nieuws. Dan zei.mijn man als je alles in huis hebt waarom niet? Dus ik ben geen goed voorbeeld en kan geen advies geven. Maar je borduurwerkt is zo kleurrijk en wordt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je man heeft natuurlijk helemaal gelijk, dat we moeten borduren waaraan we zin hebben. Dus in dat opzicht wel helemaal een goed voorbeeld hoor, Nina :-)!
      Maar goed, ik kan ook niet zeggen dat ik met tegenzin aan de dolfijnen werk, zeker niet.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710