Creatieve boodschappen

Gisteren was het weer boodschappentijd. Omdat ik zoveel van mijn tijd thuis spendeer (in het kader van thuis werken) vind ik het wel leuk om voor die uitstapjes wat extra tijd uit te trekken als de werkdruk het toelaat. Zoals gisteren dus gelukkig het geval was.

Eerst 'moest' ik naar de Action. Naast de nuttige spulletjes belandde ook een klein stansmalletje in mijn mandje. Vond het zo schattig dat ik het niet kon laten liggen. Met een prijs van 1,49 € is het ook geen grote hap uit het budget.
De kantoorspulletjes van ginder vind ik trouwens ook prima van kwaliteit. Ik ben voor het moment nogal bezig met lijstjes maken, noteren wat ik per dag doe op verschillende vlakken, bijhouden van aankopen,... daar zijn de ringschriften ideaal voor (hoewel ik gemerkt heb dat het papier van structuur veranderd is, het schrijft nu niet meer zo prettig met vulpen). Dus zelfs van kantooraankopen word ik blij :-).


Volgende halte was het plaatselijke shoppingcenter. Daar heb ik bij Flying Tiger de kraaltjes (voor de giraffenogen) en opplakoogjes gekocht.
Ook de nieuwe editie van Flow mocht mee. Ik koop het niet vaak vanwege de prijs (7,50€) maar als ik het doe, geniet ik er dubbel van. Ik laat het nog even ongelezen, volgende week dinsdag brengen ze onze bestelde tuinset/loungeset, en dat lijkt me het ideale moment om zowel de Flow als de nieuwe zitmeubelen te testen.

Kunnen jullie ook zo genieten van een winkeluitstapje?



(ik ben niet gesponsord voor dit blogje, jammer genoeg zou ik bijna zeggen, hihi :-))

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #719