Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #709

Ook deze week ben ik aan de slag gegaan met de schets van Tuesday Morning. Ik heb hem wel een kwartslag gedraaid omdat ik dat uiteindelijk mooier vond en ik dan ook de tekst kon gebruiken.
Ik koos ervoor om nog eens een kerstkaartje te maken.
Dit heeft mijn knutseltijd opgeleverd:


Het papier komt van een blokje van DCWV, wel allemaal uit de restjeslade. Het stempeltje kleurde ik in met de Twinmarkers. De sneeuwvlokmal is er eentje van Joy.

Dit is pas de vijfde kerstkaart dit jaar, dus ik zal moeten een tandje bijsteken als ik ook dit jaar weer iedereen een zelfgemaakte wil sturen. 

Heb jij al een mooie voorraad kerstkaarten intussen?

Reacties

  1. Lovely card! Love these colors. Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sweet card. Love the pastel colors.Thanks for joining at Tuesday Morning Sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een mooie kaart Geke. Ik heb al een aardig voorraadje kerstkaarten intussen, de meeste heb ik gemaakt in de kerstvakantie.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #719