Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge 117

Op de valreep heb ik ook nog een kaartje gemaakt met de nieuwste schets van Cheerful Sketches. Ik dacht eigenlijk dat ik al te laat was omdat de challenge meestal een paar dagen voor het einde van de maand stopt. Maar dit keer niet dus, hij loopt tot de 28ste. Dus snel toch nog aan de slag met wat ik al uitgezocht had.

Dit is het resultaat geworden:

De muis is een stempel van Penny Black. Eigenlijk houdt hij een gestempelde sneeuwvlok vast maar die vind ik niet zo mooi dus vervang ik hem altijd. Of door een sticker zoals nu, of door een stansje. 
Ik heb hem ingekleurd met Twinmarkers (Action). Het andere stempeltje komt uit een setje van bij Action.
De papiertjes zijn van DCWV. 

Wel gesukkeld om het netjes gekleefd te krijgen want mijn fotolijm was op. Had nog een flesje Tacky glue dat ik een keer gekocht had maar dat is het ook niet, zo nat (terwijl ik mijn best gedaan had nochtans om niet te veel te gebruiken). Hopelijk droogt het nog een beetje netjes op. De rest heb ik dan maar met een klassieke lijmstift gekleefd. 
Maar ik moet dus op zoek naar nieuwe lijm. Zou iets anders willen dan de fotolijm want het schijnt dat dat toch los komt na verloop van tijd (maar niet bij mij dan want tegen dan is de kaart al lang de deur uit vermoed ik). Maar zo'n natte boel vind ik ook maar niets. 

Welke lijm gebruik jij liefst? Tips voor mij?

Reacties

  1. Wat een cutie is dit Geke.
    Leuk, dat hangende muisje.
    Superleuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches.
    Ik gebruik trouwens papierlijm van Rayher. Al is die al een tijdje uit de handel volgens mij. Maar soms kom ik 'm nog tegen op een beurs. Bij de lijm van Dutch Doobadoo trekt mijn papier altijd een beetje krom.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Weer een mooi kaartje Geke. Vind dit ook een leuk stempeltje maar heb ook altijd moeite met die sneeuwvlok. Ik werk ook het liefst met fotolijm in combinatie met dubbelzijdig plakband. De permanente lijmroller van pritt is ook heel handig maar dat komt dan wel heel duur uit vind ik. Heb ook al de tackyglue van de action geprobeerd en de lijm van dutch doobadoo maar daar moet je heel zuinig mee zijn, echt miniscule dotjes leggen want anders gaat het papier idd krom trekken en hobbelen.

      Verwijderen
  3. Wat een lief kaartje met het muisje en wat leuk dat je hem aan een 'echte' sneeuwvlok laat hangen.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #719