Kaarten maken - Steelsteekje challenge 29: Kerst- of nieuwjaarskaart

De laatste maand van dit hele vreemde jaar... nog met een heel triest einde wegens een onverwacht overlijden in de familie. 
Mijn hoofd stond dus niet echt naar het maken van kaarten maar uiteindelijk heb ik er toch nog genoeg kunnen maken om te versturen.
Een daarvan, namelijk dit kaartje, wil ik graag aanmelden voor de challenge bij Steelsteekje met als thema deze maand Kerst- en nieuwjaarskaartjes.

Het patroontje komt het het borduurboek 19 'Wintertime' van Yvonne Creations. Het plaatjes is van Mireille, en zat reeds lang in de voorraad maar zo heb ik het toch leuk verwerkt denk ik.

Dan wil ik uiteraard iedereen een fijn oudjaar wensen en het allerbeste voor 2021!

Reacties

  1. Hallo Geke,
    Allereerst gecondoleerd met je familie lid.Het is moeilijk om iemand te verliezen en helemaal in deze rare tijd waarin we leven.
    Wij hebben net voor Kerst ook een tante verloren. De begrafenis verliep heel anders. Weinig mensen, geen handen schudden enz. Heel onwerkelijk allemaal.
    Begrijp dat je hoofd er niet naar stond.
    Je hebt een hele schattige kaart gemaakt.
    Mooi geborduurd.
    Bedankt voor het meedoen aan challenge 29!
    Goede jaarwisseling het beste voor 2021!
    Liefs Steelsteekje (Isolina)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een mooi kaartje Geke en goed dat het je , ondanks deze triestige omstandigheden, gelukt is om toch nog wat kaarten te maken. Ik denk dat jouw tante het niet anders gewild zou hebben.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #719