Kaarten maken - Steelsteekje challenge 20: Een kikker op je kaart

Challenge 20 bij Steelsteekje deze maand is een kaartje maken met een kikker erop.

Hier weer op de valreep om mee te doen. Hoewel ik moet zeggen dat ik het kaartje al eerder deze maand gemaakt heb, voor onze zieke buurvrouw. En ja, met deze challenge in gedachten ook. Anders had ik misschien een bloemetje als plaatje gekozen ofzo.

Dit is het geworden dus:
Het plaatje is van een knipvel van Yvonne. Voor het borduurtje heb ik gekozen voor een van mijn favorieten van Ann's Paperart. 

De buurvrouw was er mee in de wolken en het kaartje heeft haar zeker wat opgekikkerd.


Reacties

  1. prachtig opkikker kaartje met een heel fijn borduurtje en een perfect bijpassend kikkertje..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Geke,
    Ik ben een beetje laat,sorry!
    Maar je hebt weer een prachtig kaartje gemaakt !
    Mooi borduurwerk en een leuk kikkerplaatje.
    Leuk om te lezen dat je buurvrouw ervan opknapte.
    Bedankt voor het meedoen aan challenge 20!
    Fijne dag en groetjes Steelsteekje.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710