Kaarten maken - Top drie gehaald :)

Pfoe, dat was even een langere blogstilte dan de bedoeling was eigenlijk. Geen erge reden hoor, vooral heel druk met de tuin.

De laatste kaartjes die ik hier getoond heb, vielen blijkbaar in de smaak.
Dit borduurkaartje haalde de top drie bij Het steelsteekje borduurchallenge blog.
Daarvoor kreeg ik dit leuke prijsje, een mooi borduurpatroontje.
Hopelijk vind ik binnenkort de tijd om ermee aan de slag te gaan.

Ook mijn schetskaartje dat ik ingestuurd had voor de challenge bij '52 weeks to Christmas' viel in de prijzen. Bij hen mag ik gastdesigner zijn voor de volgende challenge. Dat kaartje heb ik dit weekend ineen gepuzzeld en zal binnen een paar dagen op de blog getoond worden en hier ook uiteraard.

Wel heel leuk, dat de kaartjes mooi gevonden worden.
Ik merk ook dat ik meer en meer mijn eigen stijl begin te vinden. Hoe prachtig ik de overdadig versierde kaarten ook vind, zelf kan ik ze niet maken, het ligt me gewoon niet. Ik hou het eenvoudig, vooral de kleurtjes goed afstemmen op elkaar en fijne, kleine detailtjes die het verschil maken. De andere stijlen kaarten blijf ik uiteraard bewonderen maar ik streef ze niet meer na voor mezelf om ook zo te werken. Een 'ontdekking' die rust geeft, fijn.

Hebben jullie een eigen stijl van kaartjes maken?

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #719