Kaarten maken - Eline's Doodles stencil en Day Zero Project

Aan het begin van deze maand ben ik begonnen met een 'Day Zero Project'.
Dat is een challenge om te proberen al die wensen, dromen en plannen die misschien al erg lang door je gedachten gaan, werkelijkheid te laten worden. Je maakt een lijst met 101 kleine of grote doelen/wensen/dromen/plannen,... Die zou je in 1001 dagen ten uitvoer moeten kunnen brengen.
Ik had bij andere bloggers al hun lijstjes en doelen gezien en het leek me wel erg leuk om er zelf ook mee te starten. Wel ben ik er een aparte blog voor begonnen omdat het noch hier, noch op mijn tuinblog (De tuin van Het Witte Huis) echt helemaal paste. Dus als je er graag wat meer over wil weten, kan dat hier.

Uiteraard blijf ik wie ik ben, en zijn er dus ook wat creatieve puntjes op mijn lijst te vinden.

Een daarvan was het maken van het kaartje met een stencil van Eline's Doodles.
Dat heb ik intussen volbracht met dit als resultaat:
Ik heb voor de kerstmal gekozen, zo kan ook dit kaartje dienen voor de Kerstuitdaging bij Kaarteneiland. Vond het wel fijn om weer eens met deze stencil te werken en ik weet nu weer waarom ik ze vroeger zo leuk vond. Dus allicht komen er later nog wel meer kaartjes met deze stencilreeks.

Zou zo'n Day Zero Project iets voor jullie zijn?

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #719