Kaarten maken - Maandborduurtje januari

Veel te koud om ook maar iets buiten te gaan doen dus lekker binnen aan de knutsel gegaan en al dromend van de lente dit kaartje gemaakt.
Het patroontje is van Linzoos en was het maandpatroontje bij Kaarteneiland. Ik moet bekennen dat de stijl van die borduurtjes me meestal niet zo ligt maar deze vond ik wel leuk om doen en dus een uitzondering.
Het fleurige lenteplaatje is getekend door Mattie en als knipvel uitgegeven bij Marianne Design (als het nog te krijgen is? Heb deze eigenlijk al heel lang in de map zitten).

Denk van straks de kaart al te schrijven, hij gaat namelijk naar mijn zus, voor haar verjaardag volgende week maandag. Dan kan hij morgen of overmorgen al op de post. Ze hebben weer een en ander gewijzigd hier in Belgiƫ qua post. Er zijn nu twee tarieven en daarmee al dan niet prior. De oude zegels die ik heb zijn nu 'gedegradeerd' naar non-prior, dus heb ik geen idee hoelang een kaart erover zal doen om op de bestemming te komen. Dus maar beter op zeker spelen...

Vinden jullie het ook zo lastig in te schatten wanneer je best een kaart post zodat ie op tijd aankomt?

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710