Gezondigd #1

Gezondigd tegen mijn goeie voornemen om dit jaar geen nieuwe hobbyspulletjes te kopen... en weer met een waar ik vorig jaar ook mee gezondigd had: de Twinmarkers van de Action. Ze hadden weer setjes waarin kleuren zaten die ik nog niet had... (zo ook wel weer dubbele). Dat is dan wel weer het nadeel van ze niet los te kunnen kopen, dat je afhankelijk bent van wat er tijdelijk is. Maar goed, voor wat ze dan maar kosten, neem ik dat voor lief. Voor de dure merken heb ik ook gewoon geen budget.


Met de kleurtjes die ik nu heb, begin ik al een heel mooi completer kleurengamma te krijgen. Nu proberen om eens wat tijd uit te trekken om er echt mee aan de slag te gaan.

Reacties

  1. Ik vind telkens ook verleidelijk om ze mee te nemen. Maar telkens lukt het me ze nog om ze in de winkel te laten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Knap dat jij je nog niet laten verleiden hebt, Nina :-)!

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #719