Borduurvoorraad

Het leek me wel leuk om ook eens een overzichtje te maken van mijn borduurvoorraad.

Mijn huidige 'actieve' borduurwerk is 'Honour Diversity'


Dan moet ik bekennen dat ik een paar werkjes heb die al heel lang stil liggen...

Dit kleintje van Nemo was een gratis pakketje bij een Engels borduurtijdschrift. Ik herinner me dat er een fout inzat en dat is wel gevaarlijk blijkt nu, om aan de kant te belanden...
Misschien moet ik toch maar eens kijken hoe ik de fout kan fixen en het afwerken want het blijft heel erg schattig natuurlijk.


Nog een die al heel lang opzij ligt is 'Fire in the soul', een patroon van Heaven and Earth.


Deze is opzij beland omdat het een en al confettisteekjes is... Wel mooi maar erg bewerkelijk en soms niet zo ontspannend. Zover stond ik ermee: 


Aan deze Head 'Dragon Moon' was ik begonnen op witte stof maar het scheen teveel door naar mijn zin. Intussen heb ik blauwe stof aangeschaft om deze te maken maar de nieuwe start is dus nog niet gebeurd.


Ook deze Head 'Dragonfly' staat nog op mijn to do lijstje:


Nog een paar pakketjes die nog niet begonnen zijn:

Deze herkennen jullie misschien wel van stijl, het is namelijk eentje in dezelfde serie als 'Cuddling with you'. Ik twijfel een beetje of ik deze niet zou verkopen. De andere twee in de serie heb ik aangepast gemaakt als huwelijkslap. Maar voor deze heb ik niet direct een geschikt doel denk ik.


Heel klein pakketje waarvan ik moet bekennen dat ik niet meer weet hoe ik eraan geraakt ben...
Maar 't is wel een schatje. Misschien toch ook eens werk van maken als ik zin heb in een klein tussendoortje.


En nog een pakketje van bij een Engels tijdschrift om een kaartje mee te maken.


Voila, dit is wat ik nog op voorraad liggen heb, naast natuurlijk nog wel wat boeken, tijdschriften enzo. Het lijkt me niet overdreven veel :-). Wel fijn om zo overzicht te hebben.
Vroeger was de voorraad wat groter maar ik heb ook een aantal pakketten verkocht via 2dehands omdat ze niet meer zo goed bij mij pasten.

Voor nu ga ik eerst verder met Honour Diversity, en dan misschien eens kijken om Nemo te fixen. Of misschien zou ik de dolfijnen kunnen afwisselen met Fire in the soul...?
Ik zal er nog es moeten over nadenken :-)...

Reacties

  1. Wat een mooi borduurvoorraad. En die HAEDs:).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, Nina :-) Head's zijn inderdaad altijd speciaal hé... ik kijk maar niet te veel rond op hun site, veel te gevaarlijk ;-)

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710