Herinnering aan een lekkere zomer

Het is nu echt wel herfst, en dus loopt ook mijn moestuin wat op zijn laatste benen. Gisteren nog een kleine courgette geoogst, de pompoen heb ik er ook afgehaald want al zijn blad was verdord. Rest me nog es te kijken voor een recept waar ik heel veel peterselie voor nodig heb, want die staat nog mooi frisgroen. De knolselders mogen nog even blijven zitten. En dan is het wachten op het dikken van de winterprei...
Enkele beelden van de afgelopen maanden:
 
 
 
          
 
 
Dit jaar was ik wat halsoverkop moeten beginnen, al laat op het seizoen, zonder veel voorbereiding. Proberen om het dit jaar rustiger aan te pakken, en deze winter al uitgebreid mijn schema's te maken, zaad uit te zoeken etc. Maar al bij al toch heel wat lekkers uit de eigen tuin kunnen oogsten, en het smaakt zeker naar meer!


Reacties

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #719