Kaarten maken - Sneeuwmannetjes

Ik had me dit jaar weer aangemeld voor de Kerstuitdaging van Het Kaarteneiland. Dat houdt in dat je elke week een kerstkaartje maakt en over de groep laat zien.
Intussen zijn we al aan week 9 toe. Een aantal van de scrapkaartjes heb ik al laten zien omdat deze meededen voor andere challenges maar de borduurkaarten zijn tot nu toe achterwege gebleven. Dus daar wil ik nu verandering in brengen.

Deze sneeuwmannetjes waren de kaartjes voor de eerste drie weken van dit jaar:
 
 
De plaatjes komen van een (oud) knipvel van Marianne Design. Alle borduurtjes zijn ontworpen door Chrissie. De eerste twee komen uit Hobbydolboekje 228 'Hartverwarmende kerstkaarten', het andere patroontje komt uit Frame Layerd Cards nr 25. 

Maken jullie ook het hele jaar door kerstkaarten om je later op het jaar niet te moeten haasten?

Reacties

  1. Hele leuke geborduurde kaarten Geke. Leuk met deze plaatjes. Mooie patroontjes heb je erbij gezocht. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaarten Geke en die plaatjes zijn idd leuk en ook makkelijk te knippen vind ik. Vond ze indertijd ook heel leuk om mee te werken.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #719