Kaarten maken - Aankopen

Ik vermoed dat bij deze mijn goeie voornemen van een beperkt kaartenmaakbudget gesneuveld is 😊
Niet dat ik het erg vind, ik geniet de laatste tijd weer van het creatief zijn en vooral dus van de kaartjes maken.
Dit is mijn buit uit de Boekenvoordeel van afgelopen vrijdag:
Hoewel de meeste dingen wel 'opmaakdingen' zijn zoals de lijm, papier etc. 
Het snijmachientje heb ik gisteren op de hobbynamiddag met mijn vriendin al uitgebreid gebruikt, zo praktisch! Ik had er eerder al wel eens een gekocht, uit de Aldi. Heel degelijk en kwalitatief uitgevoerd, ware het niet dat de afmetingsbedrukking zowat een millimeter uit de haak stond... Dus voor kaarten te maken werkte dat natuurlijk niet... 
Bij deze hef ik dus mijn budget op. Niet dat ik nu zomaar alles ga kopen waar ik zin in heb, dat is zeker niet de bedoeling. Vermoedelijk ga ik wel eens een bestelling plaatsen bij Ali-express, van wat snijmalletjes.
Uiteraard blijf ik proberen om ook mijn 'oude' spulletjes (op) te gebruiken. Dus een goeie mix van nieuw en oud, daar streef ik naar.

Hebben jullie een vast budget voor hobby?

Reacties

  1. Nee, geen vast budget. Maar ben wel blij dat boekenvoordeel niet heel dichtbij zit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook geen vast budget. Maar ik vind dat je niet echt je boekje te buiten bent gegaan, zoals ik het zie heb je enkel nuttige spullen gekocht die je ofwel altijd nodig hebt ofwel jaren plezier gaat aan hebben.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710