Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart

Ook deze maand ben ik (samen met mijn vriendin op onze maandelijkse kaartenmaaknamiddag) creatief aan de slag gegaan met de leuke schets van Cheerful Sketches.
Een beetje aangepast van afmetingen zodat het een rechthoekige kaart werd (ja, de verzendkosten, daar probeer ik toch echt rekening mee te houden).
Dit is het resultaat geworden van het eerste kaartje (ik ben nog met een tweede bezig, vind het echt een leuke lay-out):
Het papier is, op de banner na, allemaal van DCWV. Dat van de banner komt uit een blokje dat ik eens bij Wibra gekocht heb. De stempels van Penny Black blijven mijn favorieten. Dit is er ook eentje van. Ik heb het beertje ingekleurd met markers (Twinmarkers van de Action en de markers uit Flying Tiger). De zak en de muts heb ik gestempeld op restjes van het gebruikte designpapier en daarna op het afdrukje gekleefd. Vind dat altijd wel een tof resultaat geven en het zorgt gelijk voor eenheid.
Het gestanste strikje en de banner zijn lekker budgetvriendelijk, het zijn dies van de Action. Qua kwaliteit vind ik niet dat ze moeten onderdoen voor dure merken. Ze snijden goed en raken ook vlot uit de stans.

Hebben jullie ook al hobbyspulletjes gekocht bij Action?



Reacties

  1. Hel mooi gemaakt :-). Ik koop heel graag knutselspullen bij de Action :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart, Geke!
    Dank voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    En ik kan de knutselspulletjes van Action niet weerstaan hoor.
    xxx Margreet DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart! Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een mooi kaartje Geke en leuk als je iemand hebt om samen mee te knutselen. Ik koop af en toe wel eens iets bij de action maar die markers heb ik tot nu toe wel kunnen laten liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk kaartje voor onze challenge!
    De Action is heel verleidelijk voor knutselspulletjes, maar waarom niet, lekker geprijsd, het papier en de mallen zijn goed, ... Ik kleur ook graag met de twinmarkers.
    Groetjes
    Nancy DT CSC

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710