Nog een kaartje en een biecht(je)

Dit kaartje heb ik met het maandborduurpatroontje van Het kaarteneiland van september gemaakt:
Nog een lekker zomerse sfeer, wat een contrast met het weer (en vooral de temperatuur) van afgelopen dagen. Maar goed, nu ik minder in de tuin moet/kan werken, schiet er hopelijk weer wat meer tijd over voor vaker een kaartje te maken.

Met dat in gedachten heb ik me ook nog eens een nieuw borduren-op-papier-boekje aangeschaft, namelijk het nieuwste Hobbydolboekje van Chrissie, met kerstpatroontjes.
Hopelijk motiveert het me om nog wat meer kerstkaarten te maken.

Hebben jullie al een mooie voorraad kerstkaarten of is het nog alle hens aan dek? 

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710