Honour Diversity - Fleur de Lis #20

De 'ik-wil-het-af-hebben-kriebels' hadden me goed te pakken de afgelopen dagen. Zo erg zelfs dat ik me vanmorgen wat borduuruurtjes cadeau gedaan heb.
En ja, 't is gelukt, hij is klaar!!!

Wat een leven brengen de stiksteekjes erin hé:

Soms best wel complex, verschillende kleuren, Franse knoopjes ook.

Er is één ding waar ik over twijfel, namelijk de belijning rondom de kop van deze vis. Staat uiteraard zo op het patroon, maar ik vind het precies iets te grof in verhouding met de rest. Of iets te opvallend, weet niet goed hoe ik het moet omschrijven.
Dus de kans bestaat wel dat ik die steekjes gewoon weer weghaal.

Verder ben ik wel heel blij met het resultaat. Nu nog wassen, drogen, strijken,... en inlijsten. Het plaatsje in mijn werkkamer is al gereserveerd. Alleen nog even wat budget bijeen sparen, want laten inlijsten is niet goedkoop natuurlijk.

Nu even borduurpauze denk ik, kijken om wat haakwerk weer op te nemen.
Nemen jullie ook even pauze na een borduurwerk? Of gelijk weer verder met de andere / nieuwe?

Reacties

  1. Prachtig geworden. En gaat inderdaad leven met stiksteekjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, Nina. Echt hé, die stiksteekjes... hoewel ze niet mijn favoriet zijn, maar wat ze aan effect geven!

      Verwijderen
  2. Ik snap je helemaal qua belijning! verder is hij prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, Els. Intussen is het lijntje dat me stoorde er weer uitgehaald. Veel beter nu :)

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Dank je wel, Marianne :)
      Nu nog zien ingelijst te krijgen.

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. Dank je wel, Esther. De sfeer zit inderdaad helemaal goed :)

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #719