Honour Diversity - Fleur de Lis #19

Gisteren mezelf wat borduurtijd gegund (met TLC op de achtergrond - ik blijf toch geregeld versteld staan van de wereld 😉) en ja, het is gelukt: alle (halve) kruisjes staan erop!
Straks nog even de kopies maken van het patroon met de stiksteken... het is de moeite wat er op me afkomt... Maar ik weet dat het hierdoor wel 'af' zal zijn. Dus met veel goeie moed gaan we er (hopelijk deze avond) al wat aan beginnen.

O ja, ik heb beslist van even nog geen nieuw borduurwerk te starten na dit maar eerst het girafje af te haken. Dan kan dat even alle nodige aandacht krijgen zonder dat ik afgeleid word door allerlei andere creatieve dingen.

Dat gevoel van iets bijna klaar te hebben, niets dat meer motiveert. Herkenbaar ook?

Reacties

  1. Zo is nu al super mooi! Ik krijg altijd bij het einde het gevoel, hopelijk verpest ik het niet ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor de complimentjes, Els.
      Oei, dat lijkt me wel stressen, dat gevoel. Bij borduren herken ik het minder, omdat dat toch vooral het patroon volgen is.
      Bij haken wel een beetje, dat in elkaar zetten enzo… Of bij kaarten, met het inkleuren vooral, daar heb ik het misschien wel ergste bij.

      Verwijderen
  2. O je bent er echt bijna. Het wordt echt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #719