Sketch Saturday Week # 515

Alweer een schetskaartje :-) dit keer met de schets van Sketch Saturday Week #515.
Ik heb hem een kwartslag naar rechts gedraaid.


Zodoende kon ik dit lieve stempeltje gebruiken. Weer eentje van Penny Black, een clearstamp dit keer. Deze heb ik vorig jaar tweedehands gekocht maar nog niet gebruikt, tot nu dus. De tekststempel komt uit een setje van Art Talent, de hobbylijn van Kruidvat. Heb hem uitgestanst met de 'postzegelmal' die bij het startpakket van Cuttlebug zit/zat.
Het inkleur heb ik weer met de Twinmarkers en alcoholmarkers van Flying Tiger gedaan.
Het papier komt van een blokje uit de Action.
Als ik het zo opgelijst zie, is het echt een budgetvriendelijk kaartje :-).

Vinden jullie het ook fijn dat er tegenwoordig in de 'budgetwinkels' mooie hobbyspullen te koop zijn? Of houden jullie toch vast aan de hobbywinkel met de befaamde merken?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #719