Gezondigd #2

Ik moet nog een keertje komen biechten, de tweede keer dit jaar (lees hier mijn eerste keer zondigen), na mijn goede voornemens om geen hobbyspullen bij te kopen.
Ook deze keer weer met markers. Niet uit de Action dit keer, maar van bij de Flying Tiger.


Toen ik zondag het stempeltje aan het inkleuren was, merkte ik dat ik toch nog wel wat kleuren miste. Vorig jaar had ik al eens een setje van drie groentinten gekocht daar. Dus nu maar overstag gegaan voor de andere kleurtjes ook. Acht sets zijn er in totaal. Ze kosten 3 € per setje wat best betaalbaar is. Ik kan / zal ze ook voor mijn werk gebruiken dus komen ze dubbel van pas.

Voor de rest ben ik nog flink hoor :-) Ik heb al aan heel veel dingen weerstaan... mooie nieuwe mallen, schattige stempels,... allemaal netjes laten liggen.
Wat ik wel merk, is dat er tegenwoordig zoveel uitkomt, om de haverklap lees je wel ergens 'nieuwe collectie', of 'nieuw',... Het is gewoon niet meer te volgen, noch qua tijd noch qua geld  (of je zou miljonair moeten zijn).
Herkennen jullie dat gevoel ook? En kunnen jullie er makkelijk aan weerstaan?


Reacties

  1. O ja dat is ook een verleidelijke deal. Ja zoveel mooie en nieuwe dingen. Qua garen en borduurpatronen ook niet bij te houden. En nu lijk ik op moment ook van alles te willen starten.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710