Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #699

Ook deze week ben ik aan het spelen gegaan met de schets van Tuesday Morning Sketches. Het was weer een erg leuke om mee te werken en je kon er veel kanten mee uit. Dat zijn de beste schetsen vind ik zelf.

Dit heb ik ervan gemaakt:


Weer een stempeltje van Penny Black. Past wel bij het moment van het jaar, met de Narcis.
Inkleuren heb ik zoals steeds gedaan met de Twin Markers. Het papier is van Bacic Grey (achtergrond) en de Action (de andere papiertjes). 

Met dit kaartje wil ik ook meedoen aan de Penny Black Saturday Challenge. Het thema is 'alles mag' of 'Pasen'. Ik denk dat dit wel wat paassfeer heeft met de Narcis, die we in Vlaanderen ook wel Paaslelie noemen. 

Reacties

  1. So cute. Love thos e little fur babies.Thanks for joining at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a beautiful card! Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ook weer een mooie kaart Geke en idd passend voor Pasen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stunning card! Gorgeous colours! Thanks for joining us at PBSC:)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #719