Kaarten maken - Steelsteekje Challenge 35:Dieren op je borduurkaart!

Ik heb de laatste maanden mijn blog hier compleet verwaarloosd zoals jullie merken. Al van februari geleden dat ik nog iets gepost heb, oeps...

Allerlei omstandigheden hebben hiervoor gezorgd: minder fijn nieuws uit de familie, gezondheidsproblemen van mijn schoonvader en zelf twee maanden last gehad van een serieuze netelroosaanval. Die lijkt nu achter de rug maar het was best hevig. Heel veel vlekken gehad, maar vooral de gezwollen en pijnlijke gewrichten speelden me op het einde erg parten. Dan kon ik als het bijvoorbeeld in mijn polsen zat, niet eens mijn boterham zelf smeren. Hopelijk komt het nooit meer terug.

Door het berichtje van Steelsteekje dat in mijn mailbox kwam (zo lief Isolina, dank je wel), ben ik weer eens komen kijken. 
En dan zag ik ook dat een aantal van de kaartjes die ik laatst gemaakt had, kon dienen voor het dierenthema. Kiezen welk we selecteren was nog het moeilijkste hihi.

Gekozen uiteindelijk voor het olifantjeskaartje omdat het zo lekker vrolijk is.

Gemaakt voor het jarige dochtertje van een vriendin. Het plaatje komt uit een blok van de Action, het patroontje is van Jeanine. 
Die vrolijke kleurtjes vond ik zo fijn om uit te zoeken en te combineren. 

Maken jullie ook graag vrolijke kaartjes?

Reacties

  1. Wat een mooie vrolijke kaart voor een meisje hebt je gemaakt. Hopelijk lukt het je weer om te knutselen en bloggen. Veel sterkte. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Geke,
    De vrolijkheid spat van het scherm :)
    Je hebt een prachtige kleurrijke kaart gemaakt!

    Oei netelroos, ik heb vernomen dat het inderdaad erg vervelend en pijnlijk kan zijn.
    Je hebt een roerige tijd achter de rug, begrijpelijk dat het bloggen er dan bij inschiet.
    Beterschap,Sterkte en fijn dat je weer meedoet aan challenge 35!
    Lieve groetjes Steelsteekje.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710