Kaarten maken - Steelsteekje challenge 19: Een kerstkaartje

Steelsteekje maakt het ons makkelijk deze maand. Ze wil namelijk graag geborduurde kerstkaartjes te zien krijgen.
Mijn eerste kaartje heb ik gemaakt met het maandpatroontje van de groep Kaarteneiland.
Dit is het geworden:
Oké, de tekst is eigenlijk al voor Nieuwjaar maarja, de Kerstdagen zijn intussen voorbij en dit kaartje moet nog naar de bestemmeling.
Het plaatje van Popcorn the bear komt uit zo'n boekje waar alles inzit om volledige kaarten te maken (plaatjes, achtergronden). Maar ik hou eigenlijk niet van alles namaken zoals in het voorbeeld. Dus ik vermoed dat de plaatjes (bijna) allemaal op een borduurkaartje zullen belanden.

Maak jij graag dingen helemaal naar het voorbeeld? Of ook liever de eigen creativiteit aanspreken?

Reacties

  1. een mooie kaart Geke. Ik heb zelf ook een kaartje gemaakt voor deze challenge, was al een hele tijd geleden dat ik nog een kaart geborduurd had.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geborduurd kaartje!
    Ik wijk ook het liefst af van het origineel 😊.
    Ook de afgeronde hoekjes zijn erg leuk.
    Bedankt voor het meedoen aan Challenge 19!
    Goede jaarwisseling, liefs Steelsteekje.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710