Kaarten maken - Steelsteekje challenge 17: Alles mag met oranje op je kaart

Oef, weer erg op de valreep maar toch nog gelukt om mee te doen bij Steelsteekje deze maand met het thema: Alles mag met oranje op je kaart.
Mijn kaartje is een beetje een combinatie van verschillende 'opdrachten'.
Als patroontje heb ik het patroontje gebruikt dat we deze maand gemeenschappelijk borduren op het Kaarteneiland. Het kaartje is bestemd voor mijn jarige neefje, dus vandaar het schattige plaatje. En er komt oranje in, zowel in het plaatje, het borduurgaren en het papier!


Helaas geen goeie foto. Ons beste fototoestel heeft het een tijd terug begeven (zo balen!) en voorlopig trek ik mijn plan nu met het kleine toestelletje (ja dus, ik ga nog steeds zonder smartphone door het leven). Toch maar mijn man aansporen om een nieuwe te kopen want ik kan ook helemaal geen mooie tuinfoto's maken en daar baal ik misschien nog net iets meer van.

Hoe maak jij de foto's van je kaartjes?

Reacties

  1. een mooie kaart Geke. Ik gebruik ook nog een gewoon digitaal cameraatje, ik ga namelijk ook nog steeds zonder smartphone door het leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk geborduurd kaartje!
    Plaatje is erg schattig.
    De foto is prima hoor.
    Wat goed dat je geen mobieltje gebruikt.
    Bedankt voor het meedoen aan Challenge 17!
    Lieve groetjes Steelsteekje.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710