Kaarten maken - Sketch saturday Week # 581

Vorig weekend was het weer kaartenmaaknamiddag bij mijn vriendin.
Deze keer ben ik aan de slag gegaan met de schets van Sketch Saturday.
Uitzonderlijk een keertje geen kerstkaart maar een verjaardagskaartje voor mijn nichtje.
Ik ben niet helemaal tevreden, vooral niet over het inkleuren. Ik zal nog veel moeten oefenen met de Twinmarkers… Het stempeltje is (uiteraard) van Penny Black.
Wel een goede layout om veel restjes op te gebruiken. 
Op zich is het wel een schattig kaartje geworden, dus hopelijk vrolijkt het de dag van mijn nichtje lekker op dan.

Hebben jullie nog goeie tips voor het inkleuren met de Twinmarkers?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #719